Wednesday, October 3, 2012

TAKUT WEH

 
hi wah dah lama gila tak mengupdate blog ni . rasanya dah berlapuk bersawang semua ada ni fuhhhh~! tiup skitt :P 
pejam celik pejam celik pejam celik sekarang dah bulan 10 da pon . YA ALLAH .. rasa macam baru semalam je aku daftar masuk form 1. oke lupakan sekarang aku dah besar panjang dah kalau dulu-2 umur 17 ni dah boleh kahwin dah eh eh eh . mak aku cakap dah jadi anak dara dah . wahahah *anak dara ke ? * aku sedar aku macam budak2 lagi kan . k fine XD 
sebulan lagi lahh .. YA ALLAH..  takutnyaaaaaaaaaa. macam macam dah aku pikir pasal exam SPM ni . mcmmana kalau itu  ? macammana kalau ini ? macammana kalau.... *pengsan jap* kalaulah dapat dicepatkan masa dunia ni dah lama aku forward kan . takmahu rasanya nak lalui SPM ni tapi bila aku tanya orang yang dewasa daripada aku mesti diorang kate "alah rilexlah semua orang pun pernah lalui benda tu " CAKAP SENANG !
takpa yang penting aku ada family and kawan2 aku sentiasa sokong aku walau apapun yang terjadi :)
doakan aku ehh ? pada sesiapa yang membaca ni :DD thnkss <3 
JASAMU DIKENANG ! *versi boboiboy*

No comments:

Post a Comment

copyright© 2011. all right reserved by hasnizazul