Wednesday, December 5, 2012

:)

 
 
hi asalamualaikom you allsss :)
pehhhh lama gilaa tak update belog ni mesti da berlapuk abihh la cakap hanggg -.- 
tak pernah rasa sebusy tahun 2012 ni tahuu lahh *budak SPM* kihh kihh . rindu nak update belog walaupun aku tak tahu nak tulis apa. seriously dah lama tak update terasa kejanggalannya . *macam hot fm pulak. 
okayokay , now exam dah habiss . sekrang aku tengah nak ambil lesen L . Hri ahad ni test undang undang . harapnyaa lulus laaa . kalau tak lulus masakkk aku -.- haa nak tau tak masa yang ceramah 6 jam tu ada dua orang budak ni tersengih sengih tgk aku . laaaaaaaa last last dia nak tahu umur aku jee . *ape entah exxcited bebeno . bila aku bgtahu dia terus dia cakap " ehhhh keciknyaaa !" eisshh takda ayat lain ke . maklum ahh da biasa -.- ergghhh tapi takpela sebab orang cakap kecik itu comel hahahahahaha. *perasan kau nyah. 
sejuk perut aku -.- 
hemmm sejak abis exam nihhh tak tahu nak buat apa . borinn borinn . dah lah dilamun rinduuu ni :/ tahun depan da tak sekolah lagi . tak jumpa kawan kawan lagi  
okaylha * nangis jup* asalamualaikom :')  
-sahabat selamanyaa-
 

No comments:

Post a Comment

copyright© 2011. all right reserved by hasnizazul